Σούπερ Μάρκετ: Η απίστευτη είδηση για τον Σκλαβενίτη που κάνει τον γύρο του διαδικτύου!

Τι συνέβη;

Αλλάζει ο χάρτης του οργανωμένου λιανεμπορίου – Πρωτιά και ρεκόρ για Σκλαβενίτη – Η πλήρης ενσωμάτωση του δικτύου της Μαρινόπουλος υπήρξε καταλυτική για τον όμιλο με τους 516.000 πελάτες ημερησίως – Στη δεύτερη θέση και υπό συνεχή πίεση η ΑΒ – Αναζωπυρώνεται το σενάριο για επικείμενο deal μεταξύ Βασιλόπουλου και Μασούτη!

Οι μετατοπίσεις τζίρων μεταξύ των δύο μονομάχων του οργανωμένου λιανεμπορίου (Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος) αναδιατάσσουν τον χάρτη κατάταξης των ελληνικών σούπερ μάρκετ και γεννούν προϋποθέσεις για περαιτέρω… συγκέντρωση δυνάμεων στα χέρια των ισχυρών.

Σούπερ Μάρκετ: Η απίστευτη είδηση για τον Σκλαβενίτη που κάνει τον γύρο του διαδικτύου!

Η κρίση της Μαρινόπουλος αναδεικνύει τον νέο Σκλαβενίτη στον μεγάλο κερδισμένο σε επίπεδο τζίρων και εντυπώσεων -τουλάχιστον-, καθώς από τη μια κατάφερε να σπάσει το φράγμα των 3 δισ. σε κύκλο εργασιών, από την άλλη όμως η εικόνα των κερδών δεν είναι τόσο ανθηρή ούτε και το κάδρο των δανειακών υποχρεώσεων.

Τα δάνεια υπερβαίνουν τα 2 δισ. ευρώ και οι ζημίες παραμένουν υψηλές (στα 60,2 εκατ. ευρώ).

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, που βλέπει την κερδισμένη πελατεία της από την κατάρρευση της Μαρινόπουλος να χάνεται, με την ίδια να περνά στη δεύτερη θέση, είναι βέβαιο ότι δεν θα μείνει με σταυρωμένα χέρια.

Άλλωστε, η διοίκηση το έχει διαμηνύσει σε όλους τους τόνους ότι είναι στοχοπροσηλωμένη στην κατάκτηση της πρωτιάς, δικαιώνοντας το παλιό αλλά κραταιό σλόγκαν «Και του πουλιού το γάλα».

Με την Ελληνική Υπεραγορά Σκλαβενίτης να κατέχει μερίδια αγοράς της τάξης του 32,1% και την ΑΒ Βασιλόπουλος να είναι 10 μονάδες πίσω, στο 21,2%, ξαναφούντωσαν οι φήμες για τη… διάθεση ενός επιχειρηματικού φλερτ προς τη βορειοελλαδίτικη Μασούτης.

Μάλιστα, πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει ήδη μεταβεί κλιμάκιο της ΑΒ στη συμπρωτεύουσα για να ανιχνεύσει το κλίμα και να εντοπίσει χρηματοοικονομικά δεδομένα προς αξιοποίηση.

Στόχος της διοίκησης είναι η κατάθεση μιας προσφοράς αρκούντως δελεαστικής ώστε να κάμψει τις αμφιβολίες της οικογένειας Μασούτη και πατέρας και γιος να πουν το «ναι» στην πρόταση μιας ενδεχόμενης συνεργασίας.

Με μερίδιο αγοράς 8,22%, που ξεπερνά το 30% στη Βόρεια Ελλάδα, ένας «αρραβώνας» με τη Μασούτης θα μπορούσε να αποτελέσει τον απόλυτο αιφνιδιασμό της Βασιλόπουλος έναντι του μεγάλου αντιπάλου της.

Η απόκτηση της Μασούτης θα προσέθετε στην ελληνική θυγατρική της Ahold Delhaize τζίρο περίπου 800 εκατ. ευρώ αλλά και ένα δίκτυο 330 καταστημάτων, που απλώνεται κυρίως στην Κεντρική και τη Βόρεια Ελλάδα.

Επίσης, οι αποθηκευτικοί χώροι που διαθέτει η Μασούτης είναι οι μεγαλύτεροι των Βαλκανίων. Είναι γνωστό ότι οι δύο πλευρές είχαν έρθει πολύ κοντά σε συμφωνία πριν από περίπου 20 χρόνια, όμως κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή αποφάσισαν να κάνουν ένα βήμα πίσω.